úspěchy mladých

Šimon Adam:
"Kdyby mne má hodná maminka nezavezla, nemohl bych se ani zúčastnit, protože jsem si dělal pořádnou rozcvičku (zaspal jsem).

Ale jsem velice rád že jsem závodil jelikož se mi poštěstilo a vyhrál jsem.

Lezly se 4 cesty v základu a pátá pro ty co vše přelezli.

Pátou cestu jsem vylezl já a jeden člověk z Valmezu. Byl o pár měsíců mladší a o půl metru nižší než já, takže myslím, že když se v žebříčku spletli a dali ho na první místo, přesto že jsem měl lepší čas, mohl jsem mu to dopřát. Jenže by mě Sam zbil a rodiče vydědili a to bych samozřejmě nechtěl."

Lezly se 4 cesty v základu a pátá pro ty co vše přelezli.
Pátou cestu jsem vylezl já a jeden člověk z Valmezu. Byl o pár měsíců mladší a o půl metru nižší než já, takže myslím, že když se v žebříčku spletli a dali ho na první místo, přesto že jsem měl lepší čas, mohl jsem mu to dopřát. Jenže by mě Sam zbil a rodiče vydědili a to bych samozřejmě nechtěl.
Chodil jsem do novinářského kroužku doufám že to jde poznat.
Kdyby to mělo být delší/ kratší napiš.